S manželkou sme sa už dlhšie chystali na film Báthory. Šikovná mediálna kampaň vyvolala nevídaný záujem o tento film, tak som vedel, že bude lepšie dopredu rezervovať lístok. Keďže sme ešte aj ekonómovia, rozhodli sme sa ísť do kina v stredu, keď sú vstupenky pre dvoch lacnejšie až o 100 korún. Samozrejme, tohto faktu sú si vedomí aj iní ľudia, preto sa rezervácia obzvlášť hodí... Tak som našu rezerváciu urobil ešte minulú stredu a po doručení kontrolného mailu a sms som mal pocit dobre vykonanej práce.
Ale tešil som sa príliš skoro...
Keďže som bol včera v Auparku už skôr, išiel som si pre istotu pre naše lístky - však istota je istota. V tom čase nie je pred pokladnicou žiadna rada (ďalší z klasických problémov Palace Cinemas), a privítala ma mladá slečna...
- Dobrý deň, mám rezerváciu na Báthory dnes o 17.50.
- Prosím vaše rezervačné číslo.
Nadiktoval som... Slečna skúma obrazovku a hovorí
- Ja to tu nevidím, máte to určite na dnes?
- Však pozrite sa... a ukazujem jej potvrdzujúcu sms
Slečna sa zamyslí...
- Viete, niektoré rezervácie nám padli...
- Ako že padli?
- No, presúvali sme kvôli väčšiemu diváckemu záujmu film do inej kinosály a niektoré rezervácie nám padli...
- To akože naša rezervácia zmizla?
- Áno
- Čo teraz? Máte niečo voľné na to predstavenie?
- Bohužiaľ nie, film je na celý deň vypredaný... Môžem vám ale zarezervovať lístky na zajtra... Bude vám to vyhovovať?
- Nie, nebude mi to vyhovovať (bývam mimo BA a som na dovolenke, takže som kvôli filmu extra cestoval 50 kilometrov a pôjdem ešte 50 späť) A to ste nemohli poslať email, že sa rezervácia zrušila a prerezervujete si vaše lístky?
- (Mlčanie)..... Bohužiaľ, ľutujeme.
- No to moju situáciu bohužiaľ nerieši... Nedalo by sa predsa niečo urobiť?
- Ľutujem nie...
Ja som v zásade pokojný človek, ale v tej chvíli som mal krvný tlak niekde vo vesmíre. Už som chcel dať zavolať šéfa prevádzky... zahryzol som sa ale do jazyka a radšej som to nechal tak...
Táto včerajšia príhoda ma opäť presvedčila, že úroveň služieb na Slovensku má ešte veľké medzery. Ak mi už moju rezerváciu zrušia, bolo by také ťažké poslať email alebo sms s textom - Ľutujeme, ale kvôli zmene kinosály sme vašu rezerváciu zrušili, prosíme zarezervujete si lístky ešte raz?
Asi žiadam priveľa...
Preto ak využívate rezervácie, dávajte si pozor - vaše potvrdené rezervácie môžu "padnúť" bez varovania...