reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Dudáš

Tomáš Dudáš

Bloger 
  • Počet článkov:  133
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ekonóm, manžel, otec a vášnivý čitateľ kníh Zoznam autorových rubrík:  Čo čítamSvet internetuČo sa deje...VíkendovkyMaličkosti okolo násSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nepochopený Špidla...

Tomáš Dudáš

Nepochopený Špidla...

Pre pár dňami prebehla médiami správa, že EÚ ústami Vladimíra (opravil som zlé priezvisko) Špidlu (eurokomisár aj pre oblasť rovnosti šancí) vyhlásila, že EÚ podporuje diskrimináciu fajčiarov. Ja som síce nefajčiar a iritujú ma zafajčené reštaurácie, ale som zásadne proti diskriminácii akejkoľvek skupiny...

  • 10. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Na čo chodíme do kina alebo sila marketingu vo filmovom priemysle

Tomáš Dudáš

Na čo chodíme do kina alebo sila marketingu vo filmovom priemysle

V slovenských kinách víťazia zavedené značky a filmy pre deti...

  • 8. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu